نصب جک پارکینگ
تعمیرات درب پارکینگ
تعمیر در پارکینگ
تعمیر جک پارکینگ

چه سبک دری برای نیاز فردی شما مناسب است؟

از خودتان سوال کنید که اولویت های اصلی شما چیست؟ اگر حریم خصوصی در فهرست شما بالا باشد، احتمالا یک درب چوبی بسته را انتخاب می کنید. اگر تجارب زیبایی شناسی فوق العاده ای داشته باشید، به درهای فولادی احاطه شده نگاه کنید. برای یک اثر کاملا روستایی، محدوده چوب را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب میان فولاد یا چوب، توجه داشته باشید که درهای چوبی باید به طور منظم تحت تعمیر قرار گیرند، اگرچه چوب های مدرن بسیار موثر هستند. اگر رنگ و دانه چوب از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، درهای چوبی نیز در بسیاری از گونه های مختلف چوب ارائه می شود.

چرا درب اتوماتیک بجای درب دستی؟

در نظر داشته باشید که 90٪ درب پارکینگ های دستی هرگز بسته نیست (به سادگی به علت عدم نیاز به باز کردن و بستن آنها به خصوص در شرایط نامساعد آب و هوایی)، بنابراین بیشتر مزایای استفاده از درب پارکینگ در همه ناپدید می شوند. امنیت شخصی به حداکثر می رسد زیرا درب پارکینگ می تواند از راه دور اداره شود، بنابراین قبل از دسترسی به اموال و تأمین امنیت آن لازم نیست ایمنی وسیله نقلیه قفل شده را ترک کنید. به علاوه – قطعا خوب است که در هنگام بارش باران یا بارش برف باقی بماند! تقریبا تمام سیستم های گیت الکتریکی ما در حالت نیمه اتوماتیک قرار دارند و پس از یک زمان از پیش تعیین شده به طور خودکار بسته می شوند، بنابراین هرگز فراموش نخواهید کرد مجدد درب پارکینگ ها را ببندید.

نکته بعدی که باید به یاد داشته باشید این است که درب پارکینگ های اتوماتیک هنگامی که در موقعیت بسته هستند بر خلاف بسیاری از درب پارکینگ های دستی قفل است.

درب های ریلی یا جک های پارکینگی؟

طرح بندی اموال شما به خوبی تعیین می کند که انتخاب درب اتوماتیک به صورت ریلی باشد یا جک پارکینگ است. اگر درایو شما به سمت بالا به سمت خانه شما حرکت کند، این باعث جلوگیری از نصب درب های جانبی جانبی می شود که در داخل آن حرکت می کند، بنابراین یک در کشویی می تواند گزینه عملی باشد. درهای کشویی دارای بالاترین سطح امنیتی هستند – جک های پارکینگ می توانند در بعضی از رمپ ها عملی نباشند. سیستم در کشویی نیز در هنگام کار عمل می کند و حتی دسترسی نزدیک به زاویه دسترسی کامل به درایو را نیز می گیرد.

سیستم های دکتر جک می توانند طرح های در کشویی را در هر دو نوع چوب و فولاد ارائه دهند که دقیقا همانند بسیاری از طرح های جک پارکینگی می شود.

چه سیستم های کنترل دسترسی مناسب شما است؟

انتخاب خیلی گسترده است! ارتباطات صوتی و تصویری از درب به خانه شما اجازه می دهد تا با بازدیدکنندگان خود صحبت کنید و آنها را همزمان ببینید، قبل از تصمیم به اجازه دادن به آنها از راه های مختلف. گزینه های بیشتر عبارتند از سوئیچ های کلید فعال، پد های دیجیتال برای وارد کردن کد شخصی خود، دکمه های فشار استاندارد، فرستنده های دستی و حتی شناسایی اثر انگشت! اما قیمت ها را بررسی کنید، زیرا گزینه های مختلف کنترل دسترسی با هزینه بسیار متفاوت است.

چه منبع تغذیه ای مورد نیاز است؟

منبع تغذیه استاندارد داخلی مناسب برای کار اکثریت قریب به اتفاق سیستم های درب اتوماتیک است. منبع تغذیه باید در مجاورت درب قرار داشته و توسط یک شخص متخصص نصب شده با آخرین مقررات قرار گیرد. این قدرت نیز به طور بالقوه مورد نیاز است که سیستم های مخابره داخل ساختمان و روشنایی را به سیستم دروازه اتوماتیک وصل کند.

نصب جک پارکینگ نصب جک پارکینگ نصب جک پارکینگ نصب جک پارکینگ نصب جک پارکینگ نصب جک پارکینگ