تعمیرات جک پارکینگ در کرج

نصب صحیح درب ساختمان برای جک پارکینگی

در این پست نکاتی که در هنگام نصب یک در برای یک ساختمان در مورد نصب جک پارکینگی باید رعایت کرد اشاره می‌کنیم

در ابتدا باید به سیم کشی و لوله های برق که قرار است برای جک ها از آن استفاده کرد توجه کرد �له های برق برای هر دو طرف در باید تعبیه شود و برای چشمی ها که در بیرون درب نیز قرار می‌گیرند باید لوله برق کشیده شود

همچنین یک لوله برق برای چشمک زن که تمامی این لوله ها باید به یک مرکز کنترل هدایت شوند کشیده شوند و برای کارگذاری یک جعبه مدار که همان جعبه مدار کنترل هست آماده شود

ارتفاع جک ها بسته به نوع در و طراحی در متفاوت است ولی در حالت عادی و عمومی ارتفاع جک ها در ارتفاع یک تا یک و نیم متری قرار می‌گیرند ولی در گاهی اوقات ممکن است شما مجبور شوید که آن را در بالا و یا پایین در ها قرار دهید این موضوع آنچنان موضوع مهمی نیست ولی بهتر است جک در وسط در یعنی در ارتفاع یک و نیم متری تا یک متری نهایتاً قرار بگیرد پس شما باید در انتخاب طراحی درب در هنگام انتخاب طراحی در از این موضوع را محمد ن نظر قرار دهید

تا اینجا مواردی در مورد سیم کشی لوله کشی و انتخاب نوع و طراحی در اشاره شد اکنون جایگذاری جک ها بر روی درد و در کناری در این نکته بسیار مهمی است در حالت عمومی جک ها طولی به اندازه ۸۰ تا ۱۲۰ با تولرانس ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر دارد یعنی یک جک ممکن است طولی به اندازه ۸۰ سانت تا یک مترو ۲۰ الی ۳۰ سانت داشته باشد �ا شما باید در نظر داشته باشید که اول از همه پایه جکی که بر روی درب قرار می گیرد در کجا قرار خواهد گرفت و در آن نقطه شیشه وجود نداشته باشد یا فرفورژه به گونه‌ای باشد که بتوان پایه جک را در آنجا نصب کرد و خللی در طراحی و ظاهر در نداشته باشد

نکته بعدی پایه پشتی جک بر روی کلاف در است این پایه باید حداقل ۱۵ الی ۲۰ سانت از کلاف در به سمت بیرون و ۱۵ الی ۲۰ سانت ارتفاع داشته باشد در واقع ۲۰ در ۲۰ یک مربع ۲۰ در ۲۰ را شما باید برای پایه پشتی جک در نظر بگیرید

و در همان راستا که پایی پشتی جک را قرار دادید یک لایه کوبی است تا حتی دو متر شما باید در راستای پایه پشتی جنگ یک الهیه ۲۲ متر جابر برای پایه روی در بگذارید و آن آنجا را آهنکشی مناسب انجام دهید که در بتواند پایه جک را تحمل کند در آن نقطه

نکته ای که در مورد پایه های پشتی جک باید بسیار مد نظر قرار گیرد قوی بودن پلیتی که به کلاف در وصل می‌شود و مهار آن توسط رول بولت و یا میلگرد در دیوار کنار یا ستون کناری است این موضوع باعث می‌شود تا عمر جک شما بسیار بالا برود و از شکسته شدن پایه جک ها

نکته ای که در مورد طول جنگ باید در نظر داشت در جبهه های مختلف متفاوت است اما یک سایز متعارف در تمام جنگ ها صادق است آن هم کورس جک کورس جک عبارت است از طول ماردون و طول ماردون هر چه بلندتر باشد بدین معناست که آنجا که توانایی جابجایی و یا باز و بسته کردن درب هایی با طول بیشتر و وزن بالاتر را خواهند داشت

طول ماردون درج که آیا کورس جک در رنگ های متفاوت مختلف متفاوت است ولی یک استاندارد دارد طول ۳۰ سانت طول ۴۰ سانت که بیشتر جک ها از طول کورس ۴۰ سانت استفاده می کنند طول ۵۰ سانت و طول ۶۰ سانت گاهاً طول کورس بعضی از جک ها تا ۷۰ سانت و ۸۰ سانت هم هست

از طول ۳۰ سانت یا کورس ۳۰ سانت یا طول ماردون ۳۰ سانت برای جک در های بسیار کوچک با نهایت طول یک متر استفاده می شود که کاربرد چندانی در در های ساختمانی ندارند

از کوسه ۴۰ سانت در اکثر دربهای پارکینگی استفاده می‌شود دربهایی تا طول خط ۲ الی ۳ متر کوسه ۴۰ سانت برای درهای تا ۳ متر و وزن نهایتاً ۲۵۰ الی ۳۰۰ کیلوگرم استفاده می شود

مقصود از درب ها با طول ۳ متر هر لنگه از درب می باشد پس شما اگر یک دهنی بازشوی ۶ متری دارید می توانید از کورس ۴۰ سانت استفاده کنید چون هر لنگی از درس ۳ متر است بنابراین شما وقتی از کورس و بازشو در صحبت می کنید منظور تک لنگه هستش

کورس های ۵۰ و ۶۰ سانت برای درب هایی با طول بیش از سه متر یعنی تک لنگه آن بیش از ۳ متر هر لینکی آن بیش از ۳ متر است استفاده می شود و نیز برای دربهای سنگین و با وزن بالا استفاده می شوند

در انتخاب نوع درب حتی امکان تلاش کنید از دربهای دولنگه استفاده نمایید و اگر در مورد تامین پارکینگ �کل ایجاد می کند و مجبور شدید می توانید از دربهای تک لنگه استفاده کنید که برای این کار توصیه می‌شود از درب های بسیار سبک و طراحی بسیار ساده استفاده کنید تا جک پارکینگی که مورد استفاده قرار می گیرد می دهید تحت فشار قرار نگیرد