نکاتی که در تعمیر جک پارکینگ باید رعایت کرد

تعمیر جک پارکینگ
۱.شما وقتی جک پارکینگ خود را به یک تعمیر کار تحویل میدهید در ابتدا باید از او یک رسید دریافت جک با امضای تعمیرکار دریافت نمایید.
۲.بعد از تعمیر جک خط من از تعمیر کار خود داغی قطعات تعویض شده را درخواست نمایید زیرا دیده شده است که تعمیرکاران به کذب ادعای تعویض قطعاتی را می کنند که هرگز تعویض نکرده اند. لذا دریافت داغی قطعات تعویضی میتواند برای جلوگیری از این اتفاق کاری مفید باشد.

از دیگر مواردی که در تعمیر جک پارکینگ باید مد نظر داشت عدم تعویض مدار فرمان الکترونیکی جک پارکینگ می باشد. این موضوع در مورد جک های ایتالیایی و مدار فرمان آنها بسیار مهم تر می باشد زیرا جکهای ایتالیایی و جک های آلمانی و در کل جک های خارجی مدار فرمان های بسیار دقیق و کارآمدی دارند که تعویض آنها با مدار های ایرانی کاری بسیار ناشیانه میباشد. در عصر حاضر با پیشرفت علم تعمیرات مدار های الکترونیکی می توان به جرات گفت که ۹۰ درصد خرابیهای مدارات الکترونیکی قابل تعمیر می باشد. لذا اگر تعمیرکاری ادعای خرابی مدار الکترونیکی را نمود و قصد به تعویض آن را کرد حتماً و حتماً و حتماً در این کار کمی درنگ کرده و با مشورت بیشتر با تعمیرکاران دیگر از این اقدام جلوگیری نمایید.

تعمیرات جک پارکینگ
مطالب بیشتر…