دوربین های مدار بسته 32 مگاپیکسلی

نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته

بزودیِ زود ، عرضه دوربین های 32 مگاپیکسلی توسط سونی ؟ نه . پس کی ؟ چینی ها ؟ بله ، شرکت هایسیلیکون چین !!!! ……

در روزگاری که دنیا در حال ورود به عصر اقتصاد و ارزهای دیجیتالی است ولی دولتمردان ایرانی ، هنوز ، نتوانسته اند مشکلات سپرده گذاران در بانک های سنتی را ، حل کنند !!! خبر می رسد ، که این بار کمپانی چینی هایسیلیکون ، موفق به تولید چیسپت 32 مگاپیکسلی برای تلویزیونها و دستگاه های موبایل و دوربین های مداربسته شده است .

از مشخصات این چیپست می توان به ارایه ویدیو با رزولوشن 32 مگاپیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه می باشد یا 8مگاپیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه و یا 2مگاپیکسل با نرخ 480 فریم بر ثانیه می شود و عکسبرداری با رزولوشن 75 مگاپسکل می باشد .
ازنکات جالب توجه اینکه شرکت هایسیلیکون ، این فناوری را به صورت توتال سولوشن ارایه کرده است ، یعنی هم در بخش تصویر برداری CAPTURE ، هم در بخش انتقال یعنی کدک CODEC و هم در بخش نمایش DISPLAY .
برای دانلود اطلاعات فنی به آدرس زیر مراجعه فرمایید

شاید اولین مشتری این شرکت چینی ، کمپانی AVIGILON کانادا می باشد که در حال حاضر دوربین 30 مگاپیکسل AVIGILON 7K MODEL 30MP را عرضه کرده ولی با نرخ 5فریم بر ثانیه و این چیپست شرکت هایسیلیکون ، می تواند این دوربین را به سرعت 30 فریم برثانیه برساند .

یکی از تفاوت های دکتر جک با باقی وبسایت ها در این است که ضمن ارایه مطالب دست اول خارجی ، نکات کاربردی و اجرایی و تجربیات خود نویسنده ، در حین ترجمه ، به متن اصلی خارجی ، اضافه می شود و باعث پربارشدن و جا افتادن بهتر مطالب این کانال می شود . مثلا در تهیه این خبر ، قسمت برطرف شدن ضعف دوربین کمپانی Avigilon توسط چیپست هایسیلیکون ، ازتجربیات و مطالب اضافه شده توسط نویسنده این مقاله می باشد .