نصب جک پارکینگ
تعمیرات درب پارکینگ
تعمیر در پارکینگ
تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ

جک پارکینگی پروتکو ایس (Proteco ACE):
از سری محصولات کمپانی ایتالیایی درب اتوماتیک پروتکو (Proteco) است.
مشخصات فنی Proteco ACE:
در جک پروتکو ACE قابلیتی تعبیه شده است که بواسطه آن میتوان به سیستم جک برنامه داد و توسط کدهایی که مدار داده میشود میتوان تنظیمات سفارشی و دلخواهی را به سیستم اضافه نمود و یا تنظیمات پیشفرض را تغییر داد. پروسه برنامه دهی به مدار مدل ACE از طریق نمایشگر هفت قطعه ای یا seven segment و منوی آن امکان پذیر است. (سون سگمنت، یک قطعه IC هفت LED میباشد که برای نمایش اعداد در ساعتهای دیجیتالی، چراغ راهنما، ماشین حساب و … بکار برده میشود…)
????جک پارکینگی پروتکو ACE از کنترل مدار Q60 برخوردار است. این فناوری تمام دیجیتال با وجود این که نسل اول و تقریبا قدیمی این سری میباشد، ولی کارکردها و ویژگی های ممتازی را برای جک برقی پروتکو ACE فراهم آورده است. یکی از این قابلیت ها، فناوری فست کلوز (Fast Close) است. این تکنولوژی که به پروتکل چشمی هم شهرت دارد، به محض عبور شیئی از مقابل چشمی جای گذاری شده، درب را بصورت خودکار باز میکند. در این بین لازم است ذکر شود که سیستمهای کنترل مدار Q70 و Q80 نیز اخیرا به بازار عرضه شده است که درصورت تمایل خریدار، میتوان آن را جایگزین Q60 در سری ACE نمود. سری ACE شرکت پروتکو نیز همانند مدل LEADER 5 این شرکت دارای عملکرد الکترومکانیکی است.جک برقی Proteco ACE توانایی تحمل هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم و تا عرض 3 متر را دارد. این آستانه تحمل بالا بدلیل وجود موتور پرقدرت 220 ولتی است که با وجود مصرف کم انرژی، بالاترین نیرو را در منتقل میکند. ضخامت میله های این سری 300 میلی متر است، اما به جهت استفاده از آلیاژ آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و برنز، استحکام بسیار زیادی نسبت به اجناس همرده خود در شرایط سخت آب و هوایی و محیطی دارد (تا 150 درجه سانتیگراد). مضاف بر اینها، سیستم روغنکاری خودکار، روکش پلی استر ضد زنگ، سیستم محافظت حرارتی پیش ساخت، استحکام و طول عمر بالای این محصول را بدون نیاز به هیچگونه تعمیرات متناوب و مقطعی تضمین میکند.
جک پارکینگ Proteco ACE از قابلیت نصب قفل برقی برخوردار است که باعث میشود کمتر در معرض سرقت قرار بگیرد. همچنین با بهره گیری از سیستم ایمنی دیکودر، در زمان وجود شیئی بر سر راه درب در هنگام باز یا بسته شدن، …
سایر قابلیت های فنی:
دارای سیستم دو زمانه سرعت در هنگام باز و بسته شدن
قابلیت نصب قفل برقی برای امنیت جک ها
دارای سیستم ایمنی هوشمند کدشکن
برخورد با مانع
قدرت هر لنگه حداکثر 350 کیلوگرم
حداکثر عرض درب ها 3متر برای هر لنگه
مناسب مجتمع های مسکونی
????اطلاعات فنی:
دارای گارانتی 2.5 ساله
حداکثر وزن هر لنگه: 350 کیلو گرم
حداکثر عرض هر لنگه: 3 متر
قدرت موتور: 220 ولتاژ
ضخامت مفید میله: 300 میلی متر
نرخ حفاظت: ip44
میزان چرخش: 120 درجه
نتیجه گیری:
جک ACE را می توان نمونه مهندسی تر شده و زیباتر شده لیدر دانست که قیمت بالاتری نیز نسبت به مدلهای لیدر دارا می باشد. این به دلیل قدرت بالا وتوان مصرفی معقول می تواند گزینه ی مناسبی برای تمامی دربهایی دو لنگه ای باشد که تردد بالایی دارند.