تعمیرات درب پارکینگ

جک درب اتوماتیک پارکینگ پروتکو لیدر Proteco Leader 4:
جک ریموتی پروتکو لیدر 4 محصولی دیگر از شرکت معتبر پروتکو می باشد که با توجه به کیفیت بالا و توانایی های قابل توجهش توانسته به محصولی پر فروش در بازار تبدیل بشود. اگر چه جک های سری لیدر پروتکو را نمی توان جک هایی کامل و بدون نقص نامید اما باید آن ها را جک های پارکینگی با کیفیتی لقب داد که می توانند در رده ی خود رقیبی سرسخت برای دیگر برند های ایتالیایی به شمار بیایند.
مشخصات فنی جک پارکینگی پروتکو مدل لیدر 4 جک پارکینگی پروتکو لیدر 4 با جابجایی درب هایی با طول 3.5 متر و وزن 350 کیلوگرم برای هر لنگه توان قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد. از این لحاظ لیدر 4 قدرتی نسبتا خوبی را از خود را ارئه می دهد و اگر چه می تواند درب های سنگین را هم به حرکت در آورد اما بیشتر مناسب درب های نیمه سنگین می باشد. همچنین جک اتوماتیک پروتکو دو سرعته است و کارکرد بسیار آرام و روانی دارد. اما قابلیتی که پروتکو نتوانسته در سری لیدر جک های اتوماتیکش به کار گیرد فن آوری توقف در برابر موانع می باشد تا این موضوع بزگترین نقطه ضعف این محصول به شمار بیاید.
مدار فرمان جک دربازکن ریموت کنترلی پروتکو لیدر 4 اگر چه مدار فرمان جک دربازکن ریموت کنترلی 4 را نمی توان مدار فرمانی فوق العاده و بی رقیب نامید اما این مدار فرمان را به می توان به راحتی در رده ی قدرتمند ترین مدارفرمان های بازار قرار داد. چرا که ویژگی هایی مثل باز شدن تک لنگه درب(جهت عبور مرور افراد و ورود و خروج دوچرخه و موتور)، قابلیت فست کلوز و فشار پشت جک را در خود گنجانده است، که در نوع خود امکانات بسیار مطلوبی به شمار می آید.
ویژگی ها جک برقی درب پارکینگ پروتکو لیدر 4:
بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت، قابلیت نصب بر روی درب های تک لنگه و دو لنگه و به کارگیری از مدار فرمانی با توانایی های بالا، همه از ویژگی های این جک ریموتی به شمار می آیند. بنابراین اگر قصد تهیه جکی با توانایی های قابل توجه و مناسب درب های نیمه سنگین را دارید، جک برقی پروتکو لیدر 4 می تواند گزینه ی مناسبی به شمار بیاید.
✅نقاط قوت:
????ضد آب و ضد گرد وغبار
????قابلیت باز شدن بیش از 90 درجه
????مناسب اقلیم های مختلف
????تعداد کارکرد روزانه نامحدود
????ترمزگیری قوی و بی صدا
????ضمانت نامه 30ماهه
✅نقاط ضعف:
????عدم تشخیص موانع
????عدم پشتیبانی از برق اضطراری
????داشتن ظاهری بسیار معمولی