نصب جک پارکینگ
تعمیرات درب پارکینگ
تعمیر در پارکینگ
تعمیر جک پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک ، جک پارکینگ ، کرکره برقی :
تعمیر درب اتوماتیک تعمیر جک پارکینگ تعمیر کرکره برقی تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک شیشه ای تعمیر درب پارکینگ تعمیر درب ریموت کنترلی تعمیر جک برقی درب اتوماتیک تعمیرات انواع درب برقی انواع تعمیرات و قطعات فابریک درب اتوماتیک کرکره برقی و جک پارکینگ چشمی درب پارکینگ سنسور درب برقی ریموت فابریک جک پارکینگ ایرانی و خارجی فلاشر جک پارکینگ موتور درب برقی جک پارکینگ کرکره برقی برد جک پارکینگ برد کرکره برقی انواع مدار کنترلهایه جک پارکینگ و کرکره برقی مدلهای مختلف متناسب با جک هایه پارکینگ و کرکره برقی شفت جک پارکینگ چرخ دنده قطعات کرکره برقی ورق کرکره برقی پخش انواع جک پارکینگ و کرکره برقی

درب پارکینگ من تنها کار نخواهد کرد: (متصل به درب پارکینگ I یا دروازه دوم)

پوشش جعبه کنترل را باز کنید و دکمه “باز / بستن فرمان” را فشار دهید و آن را برای عمل دروازه تنظیم کنید.

دکمه “Reset” را فشار دهید که در بالای دستور open close قرار دارد و سپس دکمه “open / close command” را فشار دهید تا دروازه کار کند.

هنگام فشار دادن دکمه “باز / بسته بستن” دکمه را فشار دهید، برای شنیدن صدایی کلیک کنید، اگر کلیک کنید، آن را تایید کنید:

A. کنترل سوئیچ درست است “ON” مربوط به Gate 1 یا Gate 2 اتصال دهنده گیر خطی به اتصال است.

ب. اگر مرحله A بالا را خوب بررسی کنید، سپس دکمه “باز / بستن دستورالعمل” را روی کنترل پنل فشار دهید. اگر یک صدای کیبورد از کنترل پنل شنیده شود، احتمالا احتمال کمتری دارد.

C. قدرت کم را می توان با دو چیز ایجاد کرد: ولتاژ باتری کم یا اتصال بد در باتری. برای اطمینان از اینکه خوب است، باتری باید آزمایش شود. جایگزین باتری یا مشکل اتصال درست در باتری است.

اتصال گیرنده را که به اتصال J1 وصل شده است، حذف کنید. دکمه “باز / بسته بستن” را فشار دهید و دروازه را کنترل کنید.

اتصال دهنده گیرنده خطی را از کنترل پنل جدا کنید و آن را به اتصال دهنده دیگر (Gate 1 یا Gate 2) در صفحه کنترل وصل کنید. سپس سوئیچ کنترل مربوط به موقعیت ON را تنظیم کنید. دکمه “باز / بسته بستن” را فشار دهید و دروازه را کنترل کنید. اگر دروازه بر روی اتصال دیگر که قابل قبول است عمل می کند.

اگر دروازه هنوز کار نمی کند، لطفا از کارکنان پشتیبانی ما برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دروازه 1 یا دروازه 2 کار نخواهد کرد. نصب دو درب

این دستورالعمل ها برای شکست یک دروازه برای کار در نصب دروازه دوگانه است.

دروازه ای را که کار نمی کند شناسایی کنید و سوئیچ کنترل آن دروازه را بررسی کنید و مطمئن شوید که روشن است.

مبدل اتصالات خطی دروازه 1 و دروازه 2 را روی کنترل پنل قرار دهید. اگر مشکل به دروازه های دیگر منتقل شود، کنترل پنل بد است.

اگر مشکل در دروازه یکسان باقی بماند، مشکلی است که یک مشکل سیم یا خطای محرک است. از آنجایی که یک مشکل سیم ممکن است، ما باید موارد زیر را بررسی کنیم:

A. جاروب کردن سیم برای برش ها، خمیدگی ها و یا بدنه ها اگر اتصالات وجود داشته باشد.

B. اگر دروازه با مشکل دروازه واقع در سمت دیگر درایو از جعبه کنترل (دروازه 2) کابل زیر درایو باید به خوبی تایید شده است. این کار با استفاده از یک ولت متر و رفتن به جعبه اتصال واقع در زیر عملگر خطی Gate 2 انجام می شود. سیم قرمز را با نوار سفید و سیم سیاه با نوار سفید تعیین کنید و سپس دروازه را فعال کنید و ولتاژ را در این دو سیم (انتظار 12 VDC) را بررسی کنید.

C. اگر ولتاژ وجود داشته باشد هنگامی که درب پارکینگ باید عمل کند، احتمالا مشکل این است که محرک خطی باشد.

D. اگر ولتاژ وجود نداشته باشد هنگامی که درب پارکینگ باید کار کند، سپس به سمت جعبه کنترل بازگشت و به همان دو سیم در محفظه سیم، ولتاژ را بررسی کنید.

E. اگر ولتاژ در جعبه کنرتل درایو موجود باشد، کابل باید در زمین آسیب دیده باشد.

F. اگر ولتاژ در جعبه کنترل وجود نداشته باشد، ما در مرحله 2 یا 3 چیزی را از دست دادیم، دوباره بررسی کنید.

دروازه 1 و دروازه 2 کار نخواهند کرد. نصب دو درب

این دستورالعمل ها برای شکست هر دو دروازه به کار در نصب دروازه دوگانه است.

اطمینان حاصل کنید که سوئیچ های کنترل 3 و 4 روشن است.

بررسی سیم های قرمز و سیاه روی مهار Plug N Go به درستی به باتری متصل می شوند. قرمز متصل به مثبت و سیاه اتصال به پیام منفی در باتری است.

بررسی کنید که باتری شارژ شده است، دکمه “باز / بستن دستورالعمل” را فشار دهید، اگر صدای کلیک بر روی صفحه کنترل کنترل شود، احتمالا باتری مرده است. بار باتری را آزمایش کنید تا تأیید کند که بد است.

اگر باتری خوب کار کند (آزمون بار را گذراند)، پس از آن کنترل پنل به احتمال زیاد مشکل است.

درب پارکینگ 1 یا دروازه 2 (دروازه 1 و دروازه 2 اگر دروازه دوگانه) سرعت عمل کاهش یافته است

نکته: هنگامی که دروازه به آرامی در حال اجرا است، دلیل قدرت کم است، باید دو چیز مورد توجه قرار گیرد. باتری

شرایط (جایگزین یا شارژ) و پایانه های حلقه واقع در مهار Plug N برو که هستند

متصل به باتری. پایانه های حلقه می توانند خورده شوند و در طول زمان جایگزین شوند.

تعیین وضعیتی که اپراتور شما به زیر وارد می شود:

نکته: کنترل کننده شارژر اپراتور هیچگونه ولتاژ یا جریان را هنگامی که از باتری قطع نشده است، کنترل کننده شارژ را با قطع اتصال از باتری و اندازه گیری ولتاژ خروجی کنترل نمی کند. برای بررسی خروجی کنترل کننده شارژ، از باتری جدا شده، ولتاژ باتری و توجه داشته باشید. شارژر مجدد را وصل کنید و ولتاژ باتری را کنترل کنید، آن را باید بالاتر از ولتاژ باتری ذکر شده در بالا بالا بیاورید.

کنترل کننده شارژ دارای نشانگرهای LED (چراغ ها) روی صفحه نمایش است، LED هایی را که روشن یا خاموش هستند را مشاهده کنید و به راهنماهای عیب یابی کنترل کننده شارژ در صفحه 18 مراجعه کنید.

اگر هیچ یک از موارد فوق بد نیست بدانید پس از اتمام باتری و بارگیری آن در یک فروشگاه باتری آزمایش شده است. جایگزین اگر بد باشد